Obchodní podmínky

Dodavatel (prodávající):

Eva Urbánková, Zahradní 20, 58601 Jihlava
IČO: 04463005 (jsme plátci DPH)
telefon: 775941877, email: info@huiontablet.cz

Předmět kupní smlouvy:

Předmětem kupní smlouvy je zboží prodávajícího, které si kupující objednal prostřednictvím internetového obchodu provozovaného prodávajícím www.huiontablet.cz a www.graficketablety.cz. Jsou to grafické tablety k připojení k počítači, grafické monitorové tablety a prosvětlovací boxy různých velikostí. Jsou to také doplňky jako rukavice, náhradní pera a hroty.

Vznik kupní smlouvy:

Kupní smlouva vzniká na základě písemné objednávky, či ústně - telefonicky, popřípadě osobně. Písemnou objednávku je možné provést prostřednictvím internetového obchodu www.huiontablet.cz nebo elektronickou poštou na adresu info@huiontablet.cz. Přijetí písemné objednávky potvrzuje prodávající kupujícímu písemně elektronickou poštou na emailovou adresu, kterou kupující uvedl v objednávce. Objednávka musí obsahovat celé jméno a příjmení kupujícího, správnou a úplnou adresu, na kterou má být zboží doručeno a elektronickou adresu a telefonní číslo kupujícího. Dále musí obsahovat druh a množství objednávaného zboží a požadovaný způsob dopravy a platby za zboží.

Cena zboží:

Ceny jsou uvedené u jednotlivých položek zboží a jsou platné ke dni objednání zboží. Prodávající je plátcem DPH. Ceny uvedené v internetovém obchodě www.huiontablet.cz jsou uvedeny včetně DPH. K celkové ceně za objednané zboží se připočítává pouze poštovné a v případě platby na dobírku i dobírkovné a balné.

Dodání zboží:

Prodávající informuje kupujícího o přijaté objednávce emailem, obvykle do jednoho pracovního dne od obdržení objednávky. Zboží je momentálně dodáváno prostřednictvím dopravní firmy Toptrans. Prodávající informuje kupujícího o předání zásilky přepravní firmě a ta zboží doručuje obvykle následující pracovní den. Zboží je také možné vyzvednout osobně po vzájemné dohodě mezi kupujícím a prodejcem. Termín osobního odběru je nutné domluvit předem na tel.775941877. Před potvrzením převzetí zásilky od přepravní společnosti, je kupující povinen zkontrolovat neporušenost balíku a odmítnout převzetí poškozené zásilky. O neúplné nebo poškozené zásilce je nutno s přepravní společností sepsat protokol a neprodleně o tom informovat prodávajícího. Zboží zasíláme pečlivě zabalené, jako KŘEHKÉ.

Poštovné, dobírkovné a balné:

Ceny přepravní společnosti se liší od váhy a rozměru zásilky a také záleží na místě dodání. Do objednacího formuláře prosím uveďte, zda chcete platit předem převodem na náš účet a nebo dobírkou a konkrétní cena Vám bude upřesněna emailem, po odeslání Vaší objednávky. Cena přepravy po celé ČR včetně balného jsou pro klasické grafické tablety 180 Kč vč. DPH (stolní grafické tablety (Huion 1060 Plus NEW, Huion H610 Pro, Huion DWH 69, Huion Giano, prosvětlovací boxy A4, A3, A2). Pro grafické monitorové tablety (GT 220v2, GT190S) účtujeme jednotnou cenu 250 Kč vč. DPH (monitorové grafické tablety).  Na Slovensko se ceny dopravy liší a je to 250 Kč pro klasické stolní grafické tablety a prosvětlovací boxy a 350 Kč pro tablety monitorové. V této ceně je zahrnuta doprava, balné, pojištění a zasílání zboží jako křehké. Do zahraničí (na Slovensko) zasíláme po předchozí domluvě.

Způsob úhrady ceny zboží:

Kupní cenu lze uhradit v hotovosti při osobním odběru zboží u dodavatele (osobní odběr) nebo při převzetí zboží od přepravní společnosti (dobírka), po předchozí domluvě. Kupní cenu lze také uhradit předem na účet prodávajícího (převodní příkaz). V tom případě zašle prodávající kupujícímu podklady k platbě elektronickou poštou na elektronickou adresu, kterou kupující uvedl v objednávce.V případě zaslání zboží dopravní společností, bude samozřejmě k ceně zboží připočítána i doprava, dle tarifů přepravní společnosti. Náklady na přepravu objednaného zboží hradí zákazník.

Dodací lhůty:

O termínu dodání objednaného zboží informuje prodávající kupujícího při potvrzení objednávky. Nebude-li možné dodržet termín dodání zboží, podá prodávající kupujícímu zprávu elektronickou poštou, formou SMS zprávy nebo telefonicky. Pokud zboží je skladem, je zásilka předána firmě Toptrans zpravidla do dvou dnů po přijetí objednávky. Pokud zboží není skladem, dodací lhůta je zhruba 15 až 20 dní, zákazníka vždy informujeme, pokud zboží nemáme skladem ihned k odeslání.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží):

Objednatel má právo odstoupit od kupní smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží a to bez uvedení důvodů. Pokud se tak rozhodne, je objednatel povinen v uvedené lhůtě vrátit zboží na adresu prodávajícího. Prodávající pošle zpět kupujícímu částku za vrácené zboží, včetně poštovného, do 14 dní. Poštovné a balné za odeslání vráceného zboží hradí objednatel. Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem kupujícímu vrátí odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Zboží doporučujeme vrátit v původním obalu, bez známek používání a kompletní. Vracené zboží nelze poslat prodávajícímu na dobírku, taková zásilka nebude prodávajícím přijata. Pokud řešíte jakékoli problémy s instalací výrobku informujte nás o tom prosím neprodleně telefonicky, či emailem, problémy v tomto případě budeme řešit individuálně.

Storno objednávky

Vaši objednávku bereme jako závaznou. Jestliže si objednávku po odeslání rozmyslíte, neprodleně nás o tom informujte.

Záruční lhůta:

Pokud není uvedeno jinak, vztahuje se na zboží záruční doba 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, na vady vzniklé nesprávným použitím a na vady vzniklé nesprávným skladováním.

Reklamace:

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Ty je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme, pokud se tak stane, prosíme neprodleně nás o této skutečnosti informujte, abychom vše mohli vyřešit k Vaší spokojenosti.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Samozřejmě Vás budeme průběžně informovat o stavu reklamace.

Ochrana osobních dat:

Odesláním nebo provedením telefonické či osobní objednávky kupující souhlasí se zařazením údajů, které o sobě uvedl v objednávce, do databáze prodávajícího, za účelem provozování internetového obchodu (fakturace, dodání, případně zasílání obchodního sdělení). Osobní údaje nebudou předávány třetím osobám, vyjma přepravní společnosti, která objednávku doručuje, případně firmě zajišťující informování potencionálních klientů o kvalitě výrobků a služeb (služba Ověřeno zákazníky). Kupující může kdykoliv svůj souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat (nejlépe e-mailem) a žádat odstranění svých osobních údajů z databáze prodávajícího. Prodávající je registrován jako správce osobních údajů u Úřadu na ochranu osobních údajů.

Další ujednání:

Podáním objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek uvedených na internetových stránkách prodávajícího www.huintablet.cz ve znění platném v den odeslání elektronické objednávky nebo provedení telefonické či osobní objednávky kupujícím. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvilosti s zavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Novela zákona o ochraně spotřebitele přináší novinku – mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Od 1. února 2016 vstupuje v účinnost novela zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Nově zavádí institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Provozovatelé e-shopu mají povinnost o této novince informovat ve svých obchodních podmínkách.

S novelou zákona platí, že pokud mezi podnikatelem a spotřebitelem vznikne spor z kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb a nebudou schopni ho vyřešit přímo, bude mít spotřebitel právo iniciovat mimosoudní řešení takového sporu. Subjektem příslušným k řešení mimosoudního spotřebitelského sporu bude ve většině případů  Česká obchodní inspekce (ČOI).

Zde odkaz na internetový formulář :https://adr.coi.cz/cs

Dle zákona jsme registrováni ve sběrném systému ASEKOL. Po uplynutí doby použitelnosti baterií, akumulátorů a popř. celého zařízení (grafického tabletu, monitorového grafického tabletu) prosíme umístit tyto výrobky do nejbližšího sběrného dvora ve Vašem okolí a nebo vrátit zpět k nám, aby došlo k ekologické likvidaci těchto výrobků. Děkujeme.